|
کد خبر: ۲۷۳۵۲۸

عکس| واکنش تند امیرحسین ثابتی به تسلیت دستیار پزشکیان به مرگ ابراهیم نبوی

عکس| واکنش تند امیرحسین ثابتی به تسلیت دستیار پزشکیان به مرگ ابراهیم نبوی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ با خودکشی ابراهیم نبوی، واکنش های گسترده ای در کشور ایجاد شد، که از جمله آنها می توان به پیام تسلیت علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس جمهور و واکنش تند امیرحسین ثابتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

عکس واکنش امیرحسین ثابتی به مرگ ابراهیم نبوی که در توییتر منتشر شده را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

 واکنش امیرحسین ثابتی به تسلیت دستیار پزشکیان به خودکشی ابراهیم نبوی

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
علیرضا
-
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
لعنت ب منافق غرب زده وطن فروش بیسواد
پاسخ
کیمیا
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
وای بر دولت وفاق با هتاکان به دین خدا
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
اصلاح طلب ، سلطنتی،اصول گرا ، مجاهد خلق و هر
اسمی که دارن .... در طول عمرم حِمارتر از این دولت ندیده بودم
پاسخ
بهنام
-
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
تقریبا ۶ ماهه که کل ایران دوربین مخفی شده از بس
این دولت احمق هر بی آبرویی کردن
پاسخ
سمیرا
-
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
دولتی که از ولنگلر و هرزه حمایت میکنه میخای از هتاک به مسلمانها و یه فراری حمایت نکنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۸
وای بر دزدان و غارتگران
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۸
تحویل بگیرید وقتی میگیم دولت نابخرد این مردک پوزمشکی شوت اصلاح طلب افساد طلب بی خاصیت قبیله باز، بی دروپیکر و هردمبیل است یه چیزایی می‌دونیم که میگیم قبلاً تجربه کردیم این از ربیعی دستیار فرهنگی پوزمشکیان اون هم از شروین حاجی پور بی ناموس مداح فاحشه ها و مدافع خیزش و جنبش زن زندگی آزاری و برهنگی که معاون دستیار فرهنگی پیزمشکی شد و همان اوایل بخاطر اعتراض و مخالفت عده ای برکنار شد از این دولت اصلاح طلب با این حجم از نخبگی و لامذهبی چه انتظاری میشه داشت
تو اتاق این یارو روشنفکر مخالف که خودکشی کرده احتمالاً کتاب قصه کدو قلقله زن و رابین هود جمع آوری شده که اینقدر نفهم از دنیا رفت یذره مثل پیزمشکیان کتاب قرآن و نهج‌البلاغه دور خودت جمع میکردی و حفظ میکردی که لااقل بفهمی در دین اسلام خودکشی گناه کبیره است و نبایست خودکشی کنی
بد احمقی را برای مدیریت مملکت انتخاب کردید توبه کنید و به غلطی که کردید اعتراف کونید حتما رستگار میشوید که راهی غیر از این ندارید وگرنه مثل دولت اصلاح طلب پلشت و جاسوس غربزده روحانی رسوا می‌شوید و مردم به شما تف و لعنت با خلط اضافی میفرستن
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
اون به جمهوری اسلامی رأی داده بود و در تمام انتخابات هم شرکت کرده بود و ولایت مدار بود به خاطر همین ربیعی به خاطر حمایتش از حکومت اسلامی یه تسلیت گفته شما چرا ناراحت شدید
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
اتفاقا اینا را گفتم که تو ناراحت بشی
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
شروین حاجی پور مثل تو ابنه مدار بود موفق شد با یک شعر ناموس امثال تو یقلوی را تو خیابون لخت کنه مثل تو به پوزمشکیان رأی داد پست و مقام گرفت ولی سر تو بی عرضه بی‌کلاه ماند
پاسخ
یاسین
-
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۶
ولایت مداری اون هم مثل شیعه اثنی عشری تو هست که فکر میکنی امام زمان در زمان غیبتش فرمان داده تا از فواحش و ولنگار ها و کافرهای آنطرفی
وفراریهای دشمن خدا و دشمنان اسلام حمایت کنی ؟!!!!
امثال تو مزدورانی هستید که از دشمن خارجی خطرناک تر هستید و باید خیلی زود نابود شوید
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟